Persoonlijk contact.

We begrijpen heel goed dat er, ondanks al onze inspanningen om onze website zo duidelijk en compleet mogelijk te maken, toch nog vragen kunnen ontstaan. Dat is helemaal niet gek: meubels kopen – en zeker meubels op maat – is vaak een proces waarbij u graag even wilt overleggen, twijfels wilt bespreken of gewoon extra informatie nodig heeft.

Bij ons staat u daar nooit alleen in. Ons team van collega’s staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en u zo goed mogelijk te adviseren. Of het nu gaat om een eenvoudige vraag over levertijden of om een complex verzoek voor een maatwerkoplossing, wij nemen de tijd om samen met u naar de beste oplossing te zoeken.

Veelgestelde vragen

Kleurstalen aanvragen

Wilt u graag eerst een kleurstaal ontvangen voordat u een keuze maakt? Dat kan!
Vul eenvoudig het contactformulier hieronder in en vermeld daarbij:

  • Uw naam en adresgegevens
  • Het artikelnummer van het product

Dan sturen wij u gratis een kleurstalen toe, zodat u thuis rustig kunt bekijken welke kleur het beste bij uw interieur past.

Heeft u een specifieke kleur in gedachten die niet standaard in ons assortiment zit? Ook dat is mogelijk. U kunt ons uw eigen RAL - NSC of kleurcode toesturen via het contactformulier. Wij kunnen uw meubel vervolgens in de gewenste kleur uitvoeren, zodat het perfect aansluit bij uw persoonlijke smaak en interieur.

Kabels en stopcontacten

Bij het ontwerp van onze kasten hebben we rekening gehouden met uw tv- en andere kabels. Daarom wordt in alle kasten standaard een inkeping aan zowel de boven- als onderkant gemaakt, zodat kabels netjes en onzichtbaar weggewerkt kunnen worden. Dit staat ook vermeld op de productpagina van het meubel.

Wilt u liever geen inkeping, bijvoorbeeld omdat uw kabels door de muur lopen? Geef dit dan aan bij uw bestelling, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Kiest u voor montage door ons? Dan lost onze monteur meteen een veelvoorkomend probleem op: stopcontact dat achter de kast zit. Hij maakt ter plekke een nauwkeurig gat, zodat u gewoon gebruik kunt blijven maken van het stopcontact. Het resultaat is een perfect afgewerkte look, zonder zichtbare kabels. Zo geniet u zorgeloos van uw nieuwe kast.

Hoe snel wordt mijn kast geleverd en/of gemonteerd?

Bij ons hoef je niet lang te wachten op een perfect geplaatste kast. Onze standaardservice is dan ook razendsnel: wij streven ernaar om uw kast binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren én deze direct door onze eigen monteur te laten ophangen.

Wat geldt voor maatwerk? Heeft u gekozen voor een maatwerk project? Dan hanteren we een andere levertijd, omdat uw kast speciaal voor u wordt gemaakt. Deze levertijd is afhankelijk van de complexiteit en productieduur. Dit bespreken we altijd van tevoren met u.

Welke maatvoering zijn beschikbaar

In principe zijn alle kasten in iedere gewenste maatvoering beschikbaar. De uiteindelijke afmetingen bepalen we volledig op basis van uw wensen en ruimte.

Houd er wel rekening mee dat bij een kast langer dan 280 cm, deze mogelijk in twee delen wordt geleverd. Dit doen we om te garanderen dat de kast probleemloos bij u thuis kan worden gebracht en gemonteerd, omdat een enkel stuk van dergelijke afmetingen vaak niet door deuren en hallen past. Deze werkwijze zorgt voor een vlotte en probleemloze installatie.

Hoe wordt het meubel geleverd?

Zodra uw meubel bij uw huis arriveert, is het al in zijn uiteindelijke, complete vorm. Onze monteur brengt het direct naar de kamer van bestemming.

Wij verzorgen ook de laatste afwerking ter plekke. Denk hierbij aan: Het maken van pasgaten voor stopcontacten, Kabels doorvoeren.
Een laatste controle op de algehele afwerking. Eventueel afstellen van de schanieren.

Opruimen en recycling van verpakkingsmateriaal

Na de montage ruimen wij al het bijbehorende verpakkingsmateriaal direct op. Wij nemen dit netjes mee terug voor recycling, zodat u geen omkijken heeft naar de rommel en kunt genieten van uw nieuwe aanwinst.

Retourbeleid

Bij ons staat tevredenheid voorop. Wij zijn er trots op dat we al zoveel mensen blij hebben gemaakt met een prachtig meubelstuk. Maar we begrijpen ook dat het soms tegen kan vallen. Ziet het model er in uw ruimte anders uit dan verwacht? Geen probleem. Ons retourbeleid is er juist voor bedoeld om u in zo'n geval geruststelling te bieden.

Mag ik mijn product retourneren?
Ja, dat kan. Bent u niet tevreden? Dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour aanbieden. Neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij begeleiden u dan direct naar de juiste oplossing.

Hoe werkt retourneren in de praktijk?
Er zijn twee scenario's, afhankelijk van het moment waarop u uw beslissing neemt:

  1. Direct bij bezorging/montage: De zorgeloze optie
    Ziet u direct bij aankomst van onze monteur dat het meubel niet voldoet? Laat het hen dan meteen weten. In dat geval nemen zij het meubel kosteloos direct weer mee. U ontvangt daarna de volledige aankoopsom terug. Dit is de meest moeiteloze oplossing voor u.

  2. Na de bezorging: Binnen de bedenktijd van 14 dagen
    Beslist u binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, maar is de monteur al weg? Dan kunt u het product nog steeds retour sturen. In dat geval vragen wij u om het meubel onbeschadigd en in de originele staat naar ons terug te sturen. De kosten en organisatie van deze retourzending zijn in dit scenario voor uw rekening.


Voor maatwerk projecten geldt dat deze, vanwege hun specifieke en persoonlijke aard, niet kunnen worden geretourneerd. Elk maatwerkmeubel wordt immers volledig op basis van uw wensen en afmetingen vervaardigd.

Toch betekent dit niet dat u alleen staat in dit proces. Integendeel: wij blijven u juist ook na aankoop volledig ondersteunen. Onze toewijding aan uw tevredenheid stopt niet bij de levering. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan staan we voor u klaar om samen naar een passende oplossing te zoeken.

Of het nu gaat om een kleine aanpassing, een technische vraag of advies over onderhoud; u kunt rekenen op onze nauwbetrokken service. Ons doel is en blijft: uw blijvende tevredenheid met een meubel dat perfect aansluit bij uw verwachtingen.

Contactformulier

We zorgen ervoor dat je binnen 24 uur een passend advies krijgt. Deze termijn geldt op onze openingsdagen van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 18:00 uur